TaHS:n kansalliset 14.3.2010

TULOKSET

LÄHTÖLISTAT! (12.3.2010)

Tampereen Hiihtoseuran kansalliset hiihtokilpailut pidetään 14.3.2010. Kilpailujen kanssa päällekkäin pidetään Paloheinässä siirretyt Hopeasomman viestien loppukilpailut, joissa on runsaasti Hämeen Hopeasompasarjojen hiihtäjiä. Tästä ja muista päällekkäisyyksistä huolimatta järjestämme kilpailut. Toivotamme kaikki hiihtäjät tervetulleiksi, mutta erityisesti Tampereen lähiseudun pikkuhiihtäjiä odotetaan kilpailuihin innolla!

Viikon yhdeksän loppupuolella näille sivuille tulee lisää infoa kilpailuista.

Kilpailujen johtajana toimii Niina Hokkanen (040 7597287 ), lisätietoja saat myös seuran puheenjohtaja Harri Helmiseltä (040 532 5511).

Katso kutsutiedot!

Tervetuloa!

Web-kamera Kaupista täältä.

Tarkista tästä PÄIVITETTY (12.3.2010) kisaorganisaatiosta tehtäväsi!

Kisojen hiihtolenkkeinä on sekä kolmen että viiden kilometrin kilpaladut, joita ei vielä tänä talvena ole Kaupissa käytetty. Vaativuudeltaan ne ovat FIS:n kansainväliset kriteerit täyttäviä.

1km =sprinttilatu

3km=kilpakolmonen (ns. UKK-lenkin kautta)

5km=kilpavitonen (ilman Pirunvuoren sillan alta viimeistä alalenkkiä)

Ladut ajetaan sunnuntaiaamuna kello 5.00 alkaen kolmeen kertaan. Kaksi ensimmäistä kertaa pinta ajetaan rikki ja kolmannella kerralla vedetään latu-ura. Pirunvuoren kovavauhtiseen laskuun ajetaan mahdollisimman suoralinjainen lasku.