11.3.2006 kuvasatoa

TaHS:n piirikunnalliset HS-hiihdot kisailtiin Kaupissa 11.3.2006. Tässä iloisten kisojen kuvasatoa!
M8-sarjan lähtötunnelmia. Lähettäjinä toimivat jälleen kokeneet Lauri Kiprianoff (vas) ja Risto Loppinen.
TaHS:n voitelumestarina toimi tuttuun tapaan Erkki Tuomisto (vas.), joka jälleen löysi luistavan kisapidon oman seuran hiihtäjien suksiin. Suksia voideltavaksi tuomassa tällä kertaa Markku Valkamo.
Milla Salminen hiihtourakkansa suorittaneena. Milla hiihti N8-sarjassa.
TaHSin kannattajajoukot odottelemassa maaliin hiihtäjiä.
TaHS:n Severi Valkamo hiihti M10-sarjassa. Tässä maistuu mehu hiihdon jälkeen.
Kia Terho (TaHS) odottelemassa hiihtoon lähtöä N14-sarjassa.
TaHSin Mirka Koivisto maalissa, takana 2 kilometriä N10-sarjassa.
Katariina Virtanen TaHSista pisti ladulla kaikki peliin ja tuloksena hieno hiihto 10-vuotiaiden tyttöjen sarjassa.
N14-sarjan hiihtäjiä lähtöviivalla. Pian vuorossa myös TaHS:n Tiia Helminen (numero 102).
Hiihtoseuran oma poika Kalle Salminen aloitti M12-sarjan.
Lähtövaatteen alla TaHSin Henri Annila, joka hiihti omassa sarjassaan (M12) hienosti viidenneksi.
M14-sarjan lähtijöitä valmiina kisataipaleelle. Lähtövuorossa Miika Rantanen TP:stä.
M14-sarjan TaHS-hiihtäjän Oskari Valkamon alkukiihdytys.
Kisan kolme viimeistä lähtijää jäljellä. Sarja on M16 ja ensimmäisenä vuorossa Santeri Valkamo TaHSista. Hänen jälkeensä sarjan voittaja Viialan Virin Jaakko Saarela ja TaHSin Teemu Terho.
Maija Terho (N12) ja onnellisesti suoritettu hiihtotaival suoritettuna.
Ei hiihtokisoja ilman grillimakkaraa! Makkaraa myymässä Anja Salomaa (vas.) ja Arja Kaarela.