Hiihtokoulu ja valmennus

Hiihtokoulut

Lasten hiihtokoulut keskiviikkoisin klo 18.00-19.00 Kaupissa. Talvikausi syyskuusta toukokuulle.

Aikuisten hiihtokoulut tiistaisin (perinteinen) ja torstaisin (vapaa) klo 18.00-19.15 Kaupissa erillisen ohjelman mukaan.

Järjestämme mahdollisuuksien mukaan lajiintutustumispäiviä ja koko perheen hiihtotapahtumia. Olemme mukana myös järjestämässä Lasten lumipäivät -tapahtumaa Kaupissa 25.1.2024.

Yleisohjeita hiihtokouluun saapuville

Hiihtokouluharjoituksiin lähdetään aina seuran huoltokopilta, joka sijaitsee Kaupin hiihtostadionin viereisen ns. uuden huoltorakennuksen edustalla. Pyri olemaan paikalla ajoissa (huomioikaa Kaupin ajoittain ruuhkautuvat pysäköintialueet). Jos myöhästyt, löydät ryhmämme todennäköisesti hiihtostadionin alueelta (etsi seuran sinivalkoisia värejä).

Jos talvikaudella sukset tarvitsevat huoltoa tai voitelua, tuo sukset huoltokopille viimeistään puolta tuntia ennen treenien alkua (pitoalueet puhdistettuina).

Ryhmissä harjoittelemme kukin oman taitotasomme mukaan. Keskitythän omaan suorittamiseen ja ohjaajan kuuntelemiseen. Ryhmissämme ei kiusata ketään!

Iloisia hiihtoliikkarilaisia valmistautumassa joulunviettoon