Tampereen Hiihtoseura: lähde letkaan mukaan!

Tampereen Hiihtoseura ry:n (TaHS) toiminnan painopiste on lasten ja nuorten hiihtokoulutoiminnassa sekä perheiden yhteisten hiihtotapahtumien järjestämisessä. Järjestämme viikoittaista hiihtokoulutoimintaa 5-7 -vuotiaille lapsille hiihtoliikkarissa ja alakoulu- ja hopeasompaikäisille lapsille ja nuorille tekniikkapainotteisissa hiihtokouluissa. Keskiviikon ohjattuihin ryhmiin ovat tervetulleita kaikki hiihdosta innostuneet, olipa virikkeenä sitten hiihtotaidon kehittäminen tai tavoitteellinen kilpahiihto. Pienenä seurana teemme aktiivista yhteistyötä Hämeen hiihdon muiden jäsenseurojen kanssa. Aikuisikäisille tarjoamme talvisin lyhyitä hiihtotekniikkakursseja, jotka sopivat niin vasta-alkajille kuin kokeneemmillekin hiihtäjille. Toimintamme tapahtuu pääosin Kaupin urheilupuistossa. Seuran päämajana toimiva huoltokoppi sijaitsee Kaupin hiihto- ja pesäpallostadionilla uuden huoltorakennuksen edustalla.

Liity jäseneksi

Lasten hiihtoliikkarissa ja hiihtokoulussa harjoittelevat lapset tulevat seuran jäseniksi kausimaksun maksaessaan, mutta toivotamme kaikki vanhemmat, huoltajat ja hiihdon ystävät jäseniksemme 25 euron vuosihintaan. Ilmoita yhteystietosi osoitteeseen tampereenhs@gmail.com

Ryhdy tukijaksi

Haluatko mukaan toimintaamme tukevien yritysten joukkoon? Kiinnostaako kannustusjäsenyys? Voisitko toimia vapaaehtoistyöntekijänä tapahtumissamme? Ota yhteyttä tampereenhs@gmail.com ja kerromme lisää. Kiitokset tukijoillemme!